type='text/javascript'/>

Tuesday, May 15, 2012

PAKEJ PENGIKLANAN DI REALITI ALAM PERKAHWINAN

Kami mengalu-alukan peniaga-peniaga online atau offline mengiklankan produk-produk anda di blog dan fanpage kami.Berikut adalah jenis pengiklanan dan sebut harga untuk setiap jenis iklan :

1.Advertorial :
Advertorial adalah pengiklanan berdasarkan artikel yang amat berpengaruh. Ini bermakna, pihak kami akan mengeluarkan sebuah artikel mengenai produk anda secara seluruhnya dan artikel tersebut akan menggesa orang ramai untuk menggunakan produk atau servis daripada anda (atau mungkin apa sahaja yang anda ingin promosikan). Entri tersebut anda akan kekal di blog tersebut untuk selama-lamanya selagi blog kami wujud. 

Harga Promosi untuk sebuah Advertorial hanyalah RM300 RM200 sahaja dan advertorial anda akan kekal di blog kami selama blog ini wujud.

2.Pengiklanan melalui Facebook Fanpage:
Facebook Realiti Alam Perkahwinan kini mempunyai 43,006 followers (Mei 2012) dan pastinya semakin bertambah dari masa ke semasa. 

Harga Promosi : RM30 untuk sekali post,kami akan post iklan anda di Fabpage kami pada waktu kemuncak 1 petang dan akan biarkan iklan anda di Top status selama 24 jam. 

Pengiklanan untuk sebulan : kami akan postkan iklan anda di wall post kami setiap hari selama sebulan pada waktu 'peak hour'.Harga Promosi RM499 sahaja!!

3.Iklan Teks
Iklan teks adalah di mana link iklan anda di letakkan di bawah setiap entri blog kami.Jadi pengunjung blog akan melihat iklan anda dibawah setiap entry.

Harga Promosi 1 bulan : RM15

4.Banner 
-Banner pengiklanan akan di letakkan di sidebar kami atau header.

Header : RM180/bulan
Sidebar : RM80/bulan

P/S : Iklan yang dicadangkan akan kami tapis dahulu.Iklan yang tidak bersesuaian tidak akan diterima.Iklan yang sama dengan peniaga lain tidak akan diterima untuk masa tertentu sehingga iklan sebelumnya tamat tarikh.Ini bagi memastikan peniaga-peniaga berpeluang mengaut keuntungan tanpa persaingan yang padat.

Maklumat lanjut sila hubungi kami di email : realitiap@gmail.com

0 comments:

Post a Comment

Pendapat anda? Sila tinggalkan komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Copyright 2012 | Realiti Alam Perkahwinan | Templates Designed by Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™